اخبار اداری و استخدامی

کلیات طرح جامع مدیریت شهری رد شد

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با اعلام خبر رد کلیات طرح جامع مدیریت شهری در کمیسیون انرژی مجلس گفت: هم نماینده مرکز پژوهش‌های مجلس و هم نماینده دولت با طرح مذکور مخالف بودند.

شناسنامه قانون | 82451787 71457170

به گزارش «تابناک»، اسدالله قره‌خانی نماینده مردم علی‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اعلام خبر رد کلیات طرح جامع مدیریت شهری در جلسه امروز بعد از ظهر کمیسیون انرژی مجلس گفت: هم نماینده مرکز پژوهش‌های مجلس و هم نماینده دولت با طرح مذکور مخالف بودند. 

وی در توضیح علت رد کلیات این طرح از سوی کمیسیون انرژی اظهار داشت: از آنجا که برق، آب و گاز در کشور نه به صورت شهری بلکه به صورت شبکه‌ای توزیع می‌شود و چند شهر را تحت پوشش قرار می‌دهد اگر قرار باشد طرح جامع مدیریت شهری اجرا شود روستاها و مناطق حومه شهرها از شبکه توزیع خارج می‌شوند و مدیریت یکپارچه را شاهد نخواهیم بود.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های مربوطه نخواهند پذیرفت که همه خدمات تولید و توزیع آب، برق، گاز و غیره را بر عهده بگیرند اما در شهر اداره و اختیار آنها در دست شهرداری‌ها باشد.

قره‌خانی تصریح کرد: این موجب بر هم خوردن نظم کاری و ناهماهنگی در ارائه خدمات شده و اعتراضات مردم را در پی خواهد داشت؛ به علاوه زیرساخت‌های شهری ما نیز متناسب با طرح مدیریت جامع شهری پیش بینی نشده است، چرا که هر کدام از خدمات آب، برق و گاز از کانال مخصوص به خود بر طبق سلیقه سازمان‌های متولی توزیع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام