اخبار اداری و استخدامی

تصویب مرجع پرداخت مابه‌التفاوت مربوط به بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت

پرداخت مابه‌التفاوت مربوط به بازنشستگی پیش از موعد و بدون سنوات ارفاقی کارکنان دولت تصویب شد

هیأت وزیران در جلسه ای به ریاست دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، موضوع پرداخت مابه‌التفاوت مربوط به بازنشستگی پیش از موعد و بدون سنوات ارفاقی کارکنان دولت را تصویب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، اصلاح جداول آیین نامه فوق العاده اشتغال خارج از کشور مستخدمان دولت جمهوری اسلامی ایران (مأمورین ثابت) نیز از تصویب دولت گذشت. این اصلاحیه با توجه به ضرورت افزایش ارقام مندرج در جدول متناسب با افزایش نرخ تورم و به دلیل به وجود آمدن تغییرات گسترده در اوضاع اقتصادی و معیشتی کشورها از زمان اجرای مصوبه فعلی مورد تصویب اعضای دولت قرار گرفت.

هیأت وزیران همچنین در جلسه روز چهارشنبه خود ، در اجرای قانون اجازه تعیین و وصول حق امتیاز فعالیت بخش غیردولتی در زمینه پست و مخابرات، میزان حق الامتیاز، حق السهم و جرایم تخلفات و نقص تعهدات پروانه ایجاد و بهره‌برداری شبکه بی‌سیم برای ارایه خدمات عمده فروشی را تعیین نمود.

لایحه موافقتنامه انتقال محکومین به حبس بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری قرقیزستان مشتمل بر یک مقدمه و 22 ماده نیز از دیگر مصوبات این جلسه هیات وزیران بود.

دولت همچنین به وزارت دادگستری اجازه داد نسبت به انجام مذاکره، پیش امضا (پاراف) و امضای موقت موافقتنامه‌های معاضدت قضایی در امور کیفری و انتقال محکومین به حبس بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری اوگاندا ظرف مدت سه سال از تاریخ ابلاغ این تصویب‌نامه، اقدام و مراحل قانونی را تا تصویب نهایی پیگیری نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام