اخبار اداری و استخدامی

دانلود نشریه «برنامه»- شماره 477 (دومین شماره سری جدید)

شماره ۴۷۷ نشريه «برنامه» سازمان مديريت‌ و برنامه‌ريزي كشور منتشر شد.

به گزارش روابط‌عمومي سازمان مديريت وبرنامه‌ريزي كشور، در اين نشريه كه دومين شماره از دوره جديد انتشار آن به شمار مي‌آيد، يادداشت سردبير به درگذشت مرحوم بيژن رحيمي‌دانش از كارشناس ارشد بودجه‌ريزي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور اختصاص دارد.

صفحه گفت‌گوي اين شماره از نشريه به مصاحبه با محمدرضا واعظ مهدوي، اختصاص دارد كه در آن به جزئيات طرح‌هاي مرتبط با سلامت و بهداشت در برنامه ‌ششم پرداخته شده است. وي در اين گفت‌گو با بيان اينكه كاهش نابرابري هاي اجتماعي در پهنه سرزميني ايران هدف مهمي در برنامه ششم است،‌ خاطر‌نشان كرده كه بايد مطمئن شويم سطوح سلامتي گروه‌هاي يكسان جامعه با هم تفاوت ندارد.

بنا بر اين گزارش از ديگر مطالب به چاپ رسيده در اين نشريه مي‌توان به چشم‌انداز اعتبارات امور توليدي در قانون بودجه ۳۹۴،‌ بررسي تغييرات رفاه خانوارهاي شهري و روستايي،‌ بررسي تحولات تصويب بودجه طي ۱۰ سال گذشته،‌ مروري بر عملكرد صادرات و واردات در سال۱۳۹۳،‌ دستاوردهاي اجراي يك دهه برنامه خصوصي‌سازي در ايران،‌ كنكاشي در پرداخت يارانه سوخت در ايران و … اشاره كرد.

همچنين يادداشت رئيس مركز اطلاع‌رساني و اموربين‌الملل به عنوان مدير مسوول و گزارش‌هايي از مشاورين، ‌معاونين و كارشناسان اين سازمان از ديگر مطالبي است كه مي‌توانيد در اين نشريه بخوانيد.

لینک دانلود نشریه شماره 477 به صورت کامل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام