اخبار اداری و استخدامی

24 تير آخرين مهلت تكميل سامانه كارمند ايران

* طاهره پورشمسيان

24 تيرماه سال جاري آخرين مهلت تكميل درخواست شناسه   نيروهاي قراردادي قديمي و نيروهاي شركتي تبديل وضعيت شده به قراردادي و كارگري   موضوع بند الف و ب مصوبه مورخ 1/11/1390 هيأت وزيران در سامانه كارمند ايران توسط   تمامي وزارتخانه ها و دستگاه هاي اجرايي مي باشد. تا پايان مهلت قانوني اعلام شده بايستي آخرين اطلاعات كارمندان در اين سامانه تكميل تا تأييد نهايي و صدور شناسه آن توسط معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور صورت پذيرد.

يقيناً در صورت پايان مهلت قانوني، دسترسي دستگاه ها به اين بخش از سامانه بسته خواهد شد و هرگونه مشكلات ناشي از تأخير در خصوص اين مهم متوجه دستگاه ذيربط خواهد بود.

شكل گيري سامانه كارمند ايران را يك ضرورت اداري بوده است و به حول و قوه الهي و تلاش همه جانبه مديران و كارشناسان نظام اداري كشور اين امر مهم در سال جاري به نتيجه نهايي خواهد رسيد.

همكاران ما در سامانه كارمند ايران همواره آماده اند تا با همفكري و همكاري بيشتر با مديران و كارشناسان ذيربط در مجموعه دستگاههاي اجرايي كشور نسبت به ارتقاء و كارآمدي سامانه اقدام نمايند. با تكميل نهايي سامانه كارمند ايران هرگونه نياز به انجام امور به روش دستي و سنتي حذف و تمامي مراحل بصورت كامل از طريق سامانه اجرايي خواهد شد.

 

معاون هماهنگي اجراي مقررات اداري

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام