آزمون تعیین صلاحیت
آزمون های استخدامی

ششمین آزمون استخدامی فراگیر (متمرکز) دستگاه های اجرایی کشور در سال 1397

ششمین آزمون استخدامی فراگیر
ششمین آزمون استخدامی فراگیر

انتشار دفترچه ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی

در اجرای ماده (۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده (۶) دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاه‌های اجرایی ملزم به بخشنامه شماره ۲۰۰/۹۳/۹۷۵۷ مورخ ۱۳۹۳/۰۷/۱۹ سازمان اداری و استخدامی کشور معاونت توسعه مدیریت و سرمایه گذاری سرمایه انسانی سابق و به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در دستگاه‌های اجرایی کشور شرایط و ضوابط عمومی و تخصصی برای استخدام در ششمین امتحان مشترک فراگیر به شرح زیر اعلام میگردد.

برنامه زمان‌بندی امتحان:

1. ثبت‌نام : از تاریخ یکشنبه 30 دی‌ماه 1397 تا پایان روز سه شنبه 9 بهمن‌ماه 1397 (این زمان تمدید نخواهد شد)

2. ویرایش اطلاعات : از تاریخ یکشنبه 30 دی‌ماه 1397 تا پایان روز سه شنبه 9 بهمن‌ماه 1397

3. دریافت کارت ورود به جلسه : از تاریخ دوشنبه 13 اسفندماه 1397

4. برگزاری آزمون : روز جمعه 17 اسفندماه 1397

شناسنامه قانون | labelnew تذکر خیلی مهم : داوطلبين گرامي، لطفا قبل از اقدام به ثبت نام موارد زير را بدقت خوانده و سپس اقدام به ثبت نام كنيد :

1. داوطلبان محترم، قبل از هر گونه تماس با مركز آزمون، دفترچه آزمون و بخش سوالات متداول سايت را مطالعه نمايند. زیرا پاسخ اکثر سوالاتی که از طریق ایمیل و یا تماس تلفنی پرسیده شده است، در این بخش‌ها قرار دارد.

2. ضروری است داوطلبان ابتدا با مطالعه دفترچه راهنمای آزمون، با شرایط و ضوابط شرکت در آزمون آشنا شده و فقط در صورتی که امکان حضور در آزمون را دارند، اقدام به پرداخت هزینه نمایند.

3. رشته‌های تحصیلی ذکر شده در شرایط احراز هر شغل، عیناً باید با رشته تحصیلی مندرج در مدرک تحصیلی داوطلب یکسان باشد.

4. نام رشته‌های تحصیلی ذکر شده در بخش شرایط احراز شغل‌ها، به سه صورت آمده است :

          الف : با ذکر کلمه «گرایش» که منظور گرایش خاصی از یک رشته تحصیلی می‌باشد و شامل دیگر گرایش‌های این رشته نمی‌شود.

          ب : بدون ذکر کلمه «گرایش» که همه گرایش‌های این رشته تحصیلی را شامل می‌شود.

          ج : با ذکر عنوان «بدون گرایش» که صرفاً همین رشته تحصیلی بدون هیچگونه گرایشی را شامل می‌شود.

5. اگر در هنگام پرداخت هزینه ثبت‌نام، پس از کسر هزینه از حساب داوطلبان، «توکن پرداخت» نمایش داده نشد، لازم است داوطلبان گرامی ابتدا با مراجعه به بخش «بازیابی کدرهکیری/توکن» اقدام به بازیابی «توکن پرداخت» خود نموده و در صورتی که سامانه اطلاعات پرداخت را در این بخش ارائه نداد، منتظر بازگشت هزينه پرداخت شده از بانك به حساب خود باشند و پس از آن اقدام به پرداخت مجدد نمایند.

جهت هرگونه تماس با مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، با ایمیل [email protected] در تماس باشید.

دانلود رایگان نمونه سؤالات

 شناسنامه قانون | downloadrr

اطلاعیه ها

اصلاحات و اضافات ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور

ششمین آزمون استخدامی فراگیر

اطلاعیه شماره یک مرکز آزمون جهاد دانشگاهی

بدين‌وسيله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام و شرکت در ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور در سال 1397 مي‌رساند: در اجراي ماده (44) قانون مديريت خدمات كشوري و دستورالعمل نحوه برگزاري امتحان عمومي و تخصصي براي استخدام افراد در دستگاههاي اجرايي و بنا بر ابلاغ سازمان اداری و استخدامی کشور، ثبت نام ششمین امتحان مشترک فراگير دستگاههاي اجرايي كشور براي جذب در 20 دستگاه اجرايي (سازمان امور اراضی کشور، بانک ملی ایران، بنیادشهید و امور ایثارگران، دیوان عدالت اداری، روزنامه رسمی کشور، سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان بهزیستی کشور، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا)، سازمان شیلات ایران، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور(مادر تخصصی)، مرکز اورژانس تهران، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت ورزش و جوانان) از روز یکشنبه مورخ 30 دی‌ماه 1397 از طريق سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir آغاز خواهد شد و در روز سه شنبه مورخ 9 بهمن‌ماه 1397 خاتمه می یابد.

متقاضیان گرامی شرکت در آزمون توجه داشته باشند که این تاریخ تمدید نخواهد شد و ثبت نام پس از اتمام مهلت یاد شده غیر فعال خواهد شد.

داوطلبان متقاضي استخدام می توانند جهت آگاهی از اطلاعات و جزئیات مربوط به شرایط احراز (رشته‌ها، مقاطع تحصیلی و سایر شرایط) و شغل محل‌های استخدام در هر یک از دستگاههای یاد شده، به دفترچه راهنمای آزمون که از تاریخ 30 دی‌ماه 1397 (همزمان با شروع ثبت نام) در سایت اینترنتی www.hrtc.ir قرار داده خواهد شد مراجعه نمایند.

ششمین امتحان استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی در تاریخ 17 اسفندماه 1397 برگزار می‌شود. توضیحات لازم درخصوص تاريخ و نحوه دريافت كارت ورود به جلسه و سایر موارد در دفترچه راهنمای ثبت‌نام، اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است که کلیه فرآیندهای مربوط به ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون، انحصارا از طریق سایت اینترنتی www.hrtc.ir انجام می شود و به مراجعات حضوری پاسخ داده نخواهد شد.

جهت هرگونه تماس با مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، با ایمیل [email protected] در تماس باشید.

موارد مرتبط:

– پنجمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی در سال 97

– دستورالعمل تبدیل وضعیت کارکنان پیمانی به رسمی آزمایشی و کارکنان رسمی آزمایشی به رسمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام