آزمون تعیین صلاحیت
آزمون های استخدامی

فراخوان ثبت نام آزمون اعطای پروانه تاسیس کارگزاری های رسمی سازمان تامین

شناسنامه قانون | 139694

 

?دریافت فایل “آگهی فراخوان”

?دریافت فایل “اولویت های مصوب”

?دریافت فایل “فرم های ثبت نام”

?دریافت فایل “تعهدنامه”

?دریافت فایل “منبع تخصصی آزمون”

آگهی فراخوان

سازمان تأمین اجتماعی با استعانت از خداوند متعال و در راستای اجرای برنامه های سازمان دائر بر برونسپاری خدمات سازمانی با راهبرد سهولت دسترسی مخاطبین به خدمات سازمان و توسعه کیفیت نحوه خدمت رسانی به شرکای اجتماعی (بیمه شدگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران)در نظر دارد بر اساس مصوبه شماره 548/96/1100 مورخ 18/02/1396 هیات مدیره محترم، نسبت به ایجاد و تاسیس 76 کارگزاری جدید از بین متقاضیان واجد شرایط و پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی مبادرت نماید.

لذا از کلیه متقاضیان حائز شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید. در این خصوص متقاضیان می توانند پس از تعیین محل جغرافیایی ایجاد کارگزاری در محدوده شعب پیوست (فقط یک محل) مدارک و فرم درخواست (نمونه فرم پیوست می باشد) تکمیل شده را به ادارات کل تأمین اجتماعی استان ذیربط تحویل و رسید اخذ نمایند.  

شرايط عمومي متقاضیان:

  • داشتن تابعيت جمهوری اسلامی ایران.  
  • اعتقاد به دين مبين اسلام يا يكي از اديان رسمي كشور مصرح در قانون اساسي.
  • التزام به قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.
  • انجام خدمت دوره ضرورت یا داشتن معافیت دائم (ويژه آقايان).
  • داشتن سلامت جسماني و رواني و توانائي براي انجام وظایف محوله و عدم  اشتهار به فساد اخلاقی و مالی.
  • عدم سابقه محكوميت کیفری مؤثر(ارائه گواهی مذکور پس از موفقیت در آزمون کتبی الزامی می باشد).
  • عدم اشتغال در مؤسسات دولتی و غیر دولتی. 
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر(ارائه گواهی مذکور پس از موفقیت در آزمون کتبی می باشد).

تذکر 1: شغل دارنده پروانه تاسیس کارگزاری رسمی صرفاً فعالیت در زمینه امور واگذار شده از سوی سازمان تأمین اجتماعی بوده و متقاضی می بایستی در حین عقد قرارداد با سازمان فاقد هر گونه شغل تمام وقت و پاره وقت باشد. در غیر اینصورت درهر مرحله از فعالیت، جواز کارگزار لغو خواهد شد.

تذکر 2: دارنده پروانه فعالیت کارگزاری تأمین اجتماعی در زمان عقد قرارداد متعهد می گردد تمامی ضوابط و مقررات ابلاغی سازمان (در گذشته و آینده) و نیز استانداردهای ابلاغی را پیاده سازی و اجرا نماید.

 

شرايط اختصاصي متقاضیان:

  • داشتن حداقل 27 سال سن و حداكثر60 سال تمام. (ملاک سن تا آخرین روز مهلت تحویل مدارک ثبت نام میباشد.)
  • دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی مورد تائید وزارت علوم و تحقیقات و فناوری.
  • توانایی و استطاعت مالی به منظور ابتیاع یا اجاره ملک مناسب با کاربری اداری/ تجاری ، تأمین تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز و همچنین بکارگیری یک نفر مسلط به سامانه های رایانه ای (سخت افزار و نرم افزار) مطابق نرم ها و استانداردهای سازمان. 

تبصره 1: در شرایط مساوی و همسان آندسته از متقاضیان کارگزاری که بازنشسته سازمان می باشند نسبت به سایر متقاضیان در اولویت قرار دارند.

تبصره2: خانواده های محترم شهداء، جانبازان و ایثارگران جنگ تحمیلی در شرایط مساوی نسبت به سایر متقاضیان در اولویت می باشند. (ارائه گواهی مذکور پس از موفقیت در آزمون کتبی می باشد)

تبصره 3: سپردن تضمين و يا وثيقه ملكي بنام سازمان تأمين اجتماعي  بر اساس ميزان و شرائط اعلامي از سوي سازمان در هنگام عقد قرارداد الزامی است.

تبصره4: متقاضیان می بایست پس از دریافت مجوز نسبت به ثبت شخصیت حقوقی حسب ضوابط و مقررات اعلامی از سوی ستاد مرکزی سازمان تأمین اجتماعی اقدام نمایند.

 

نحوه ثبت نام :

ثبت نام متقاضيان واجد شرايط صرفاً بصورت حضور شخص متقاضی و از طريق مراجعه به ادارات کل تأمین اجتماعی استان ذیربط به نحوه ذیل  انجام مي شود:

متقاضیان ملزم هستند فرم ثبت نام تکمیل شده خود را بهمراه سایر مدارک مشروحه ذیل از تاريخ01/07/1396 لغايت 06/07/1396 از ساعت 8 صبح لغایت 16 راساً به ادارات کل تأمین اجتماعی استان ارائه و  پس از ثبت در دبیرخانه رسید دریافت نمایند. بدیهی است به درخواستهاي واصله قبل از آغاز فراخوان و  بعد از انقضاي تاريخ مذكور يا درخواستهائي كه مدارك آنها ناقص باشد ترتيب اثر داده نخواهد شد.

 

هزينه ثبت نام:

داوطلبان می بایست مبلغ 500,000 ریال (پانصد هزار ریال) را به عنوان هزینه های آزمون به حساب کوتاه مدت الکترونیک به شماره 1751621123 نزد بانک ملت شعبه خوش شمالی (کد 67421) به نام سازمان تامین اجتماعی  واریز نمایند.

توجه : هزینه شرکت در آزمون به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.

 

تذكر مهم : 

كليه متقاضيان محترم در صورت لزوم براي كسب اطلاعات بيشتر و افزايش آگاهي در رابطه با شرح وظائف ،‌ تكاليف،‌خدمات قابل واگذاري و …  ميتوانند در مهلت معین منحصراً‌ به اداره كل استان مربوطه مراجعه نمایند. تقاضا ميشود از هرگونه مراجعه حضوري به سایر واحدهای سازمان و تماس غيرحضوري با ستاد مركزي تأمین اجتماعی و یا ساير واحدهای سازمانی استان  اكيداً خودداري نمايند.

 

مدارک مورد نیاز ثبت نام:

  • تكميل فرم ثبت نام متقاضيان منضم به  1 قطعه عكس الصاق شده بر ن. 
  • چهار قطعه عكس 4×3 جديد با درج مشخصات متقاضي در پشت آن.
  • ارائه اصل و تصوير تمامي صفحات شناسنامه. 
  • ارائه اصل و تصویر کارت ملی.
  • ارائه اصل و تصوير كامل كارت پايان خدمت يا معافيت دائم كامپيوتري (ویژه آقایان).
  • ارائه اصل و تصوير آخرین مدرک تحصیلی.
  • ارائه اصل و تصویر حکم بازنشستگی همکار سازمانی.
  • ارائه اصل رسید فیش واریزی هزینه ثبت نام.
  • ارائه فرم تعهدنامه تکمیل شده توسط متقاضی.

 

زمان و محل توزيع كارت :

آزمون در روز پنجشنبه 20/07/1396 راس ساعت 8 صبح برگزار و توزیع کارت ورود به جلسه در ایام 18/07/1396 و 19/07/1396 راس ساعت 8 صبح لغایت 16 در محل ادارات کل تأمین اجتماعی استان مربوطه صورت خواهد پذیرفت. ضمناً محل دقیق برگزاري و نحوه حضور داوطلبین در آزمون در زمان توزیع کارت به آگاهي داوطلبان خواهد رسيد. 

تذکر : شرکت متقاضیان در آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی به منزله پذیرفته شدن نهایی تلقی نگردیده  و چنانچه در هر یک از مراحل آزمون، مصاحبه و جذب مشخص گردد، داوطلب به اشتباه يا به عمد مستندات و اطلاعات خلاف واقع داده و يا فاقد شرايط مندرج در آگهي بوده، از انجام مراحل بعدي محروم و در صورت صدور و اعطای مجوز، پروانه تاسیس کارگزاری مزبور لغو و بلا اثر گردیده و متناسب با خسارات وارده به سازمان اعاده حقوق مالی و غیرمالی خواهد شد.

 

مواد آزمون: 

آزمون کتبی در دو بخش عمومی و تخصصی صورت خواهد پذیرفت:

الف ) آزمون عمومي شامل:

1- زبان و ادبيات فارسي  2- زبان انگلیسی عمومی 3- ریاضی و آمار مقدماتی 4- آشنایی با کامپیوتر 5- اطلاعات عمومی 6- معارف اسلامی 

ب) آزمون تخصصي شامل :

1-آشنایی با کلیات سازمان تأمین اجتماعی 2- آشنایی با کلیات کارگزاریهای رسمی سازمان تأمین اجتماعی 3-آشنایی با ضوابط و مقررات درآمد حق بیمه سازمان تأمین اجتماعی 4- آشنایی با ضوابط و مقررات نامنویسی و حسابهای انفرادی سازمان تأمین اجتماعی 5-  آشنایی با ضوابط و مقررات امور فنی بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی 6- آشنایی با ضوابط و مقررات امور فنی مستمریها سازمان تأمین اجتماعی 7- آشنایی با درمان غیر مستقیم سازمان تأمین اجتماعی 8-  آشنایی با قانون مالیاتهای مستقیم 9-آشنایی با قانون کار 

تبصره: ضریب اختصاص داده شده به سوالات تخصصی «2» و سوالات عمومی «1» می باشد.

یاد آور می شود که در ایام ارائه مدارک و تکمیل مراحل ثبت نام و پذیرش متقاضیان تاسیس کارگزاری، جزوات و منابع تخصصی آزمون در اختیار داوطلبین قرار خواهد گرفت.(لوح فشرده و  بارگذاری در سایت رسمی  سازمان به نشانی: www.tamin.ir)

 

مصاحبه تخصصی: 

برگزاری مصاحبه تخصصی به میزان 2 برابر ظرفیت مورد نیاز بر اساس اولویت مکتسبه به تفکیک محل جغرافیای مورد تقاضا صورت خواهد پذیرفت و نتایج پذیرفته شدگان  متعاقباً به نحو مقتضی اعلام خواهد شد.

تذکر: بدیهی است دعوت از اولویتهای برتر آزمون کتبی به منزله پذیرفته شدن نهایی تلقی نگردیده و میانگین مجموع امتیاز آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی ملاک عمل خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام