آزمون های استخدامی

فراخوان جذب اعضای هیات علمی ۹۹

فراخوان جذب اعضای هیات علمی شهریور ماه ۹۹ (پیمانی و طرح سربازی)

فراخوان جذب اعضای هیات علمی ۹۹

در راستای اجرای مصوبه جلسه شماره ۸۱ هیأت عالی جذب به تاریخ ۱۳۹۰/۶/۲۱ بدین‌وسیله برنامه زمان‌بندی بیست و چهارمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیأت علمی (پیمانی و طرح سربازی) دانشگاه‌ها و مـؤسسات آمـوزش عالی و پژوهشی کشور مربوط به فراخوان شهریور ۹۹ به شرح زیر اعلام می‌گردد:

۱. درصورت نیاز به مشاوره و راهنمایی از سوی کارشناسان مرکز جذب، می‌توانید پس از ورود به سامانه جامع جذب و از طریق مرکز پیام پرسش خود را مطرح و پاسخ آن را ظرف مدت یک روز کاری، دریافت نمایید. دقت در اجرای اعلام نیاز در بازه مذکور و مطابق با تقویم اعلام شده، موجب مزید امتنان خواهد بود. بدیهی است پس از اتمام هر بازه، امکان تمدید آن یا ورود اطلاعات خارج از سیستم فراهم نیست و انتظار می رود همکاران گرامی در این مورد، تقاضا یا توقعی را مطرح نفرمایند.

۲. با توجه به محدودیت های مربوط به اختصاص ردیف استخدامی انتظار می رود؛ برای اعلام نیاز در این فراخوان صرفاً به ثبت حداقل ها در تطابق با نقشه جامع علمی کشور و مجوزهای مربوطه اکتفاء نمایید و از هرگونه ثبت نیاز تخمینی خودداری فرمایید؛  همانگونه که استحضار دارید و در جدول زمانبندی نیز آمده است، معتبرنمودن تقاضاهای ثبت شده از وظایف مرکز نظارت و ارزیابی است که معمولا در تطابق با مصوبات هیأت امنا و نقشه جامع و طرح راهبردی دانشگاه صورت می گیرد. درصورت رعایت این موارد در ثبت نیاز اولیه و درج ضمائم و مستندات آن در سامانه، انجام کار با سهولت و سرعت بیشتری صورت خواهد پذیرفت و از هرگونه رفت و برگشت جلوگیری می شود.د

۳. ضروری است همراه با اعلام نیاز، شرایط اختصاصی هر دانشگاه و شرایط ویژه پذیرش رشته ها قید شود. در صورت امکان هوشمندسازی سامانه برای آن شرایط، پیش بینی لازم صورت می گیرد و در صورتی که امکان فنی آن فراهم نباشد شرایط اختصاصی به وضوح به اطلاع داوطلبان می رسد تا در مراحل غربالگری مواجه با حذف گروهی داوطلبان نباشیم؛ شرایط اختصاصی نباید ناقض قوانین و مقررات جذب و یا براساس انتخاب افراد از پیش تعیین شده تنظیم شود و باید ظرفیت  مشارکت عموم افراد واجد شرایط را محدود نسازد.

۴. هر داوطلب به محض ثبت نام از حقوق مکتسبه ثبت نام برخوردار است و باید شـرایط سـالم و عـادلانه شـرکتِ وی در رقابت فراهم گردد و از هرگونه تضییع حق و تعیین و یا محدود نمودن دایره انتخاب شوندگان، قبل از بررسی علمی و سایر صلاحیت ها خودداری گردد. هرگونه تضییع حق آحاد داوطلبان و برهم زدن شرایط رقابت عادلانه و مهندسی حائزین شرایط موجب وزر و خسارت در دنیا و آخرت خواهد گردید.

۵. فرایندهای جذب از طریق سامانه جامع جذب اعضای هیأت علمی صورت می گیرد و شایسته است ذینفعان گرامی و تمامی مراجع ذیربط، امور مربوط به جذب اعضای هیأت علمی و مراحل مختلف آن را صرفاً از طریق این سامانه پیگیری نمایند.

مطالب مرتبط:

فراخوان جذب اعضای هیئت علمی در سال 98

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام