آزمون های استخدامی

آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی

آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر(دو نفر و بالاتر) قبل از سال 1392 نهضت سوادآموزی

خبر مورخ 1 اردیبهشت 1399

اطلاعیه در خصوص تمدید زمان ثبت‌نام آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر(دو نفر و بالاتر) قبل از سال 1392 نهضت سوادآموزی

با توجه به مشكلاتي كه در اثر شيوع ويروس كرونا براي پيگيري و ثبت نام برخي افراد ايجاد شده است و همچنين درخواست‌های متعدد داوطلبان این آزمون، سامانه ثبت‌نام در روزهای 9 تا 11 اردیبهشت ماه 1399 برای ثبت‌نام داوطلبین جدید و همچنین ویرایش اطلاعات کلیه داوطلبان باز خواهد بود. داوطلبان می‌توانند جهت ثبت‌نام به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir مراجعه نمایند.

شناسنامه قانون | daftar

خبر مورخ 17 اسفند 1398

آزمون استخدامی آموزشیاران سوادآموزی به تعویق افتاد/ مهلت ثبت نام تمدید شد

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با بیان اینکه برگزاری آزمون استخدامی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی به تعویق افتاد، گفت: مهلت ثبت‌نام در این آزمون تا پایان سال تمدید شد.

شاپور محمدزاده رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، اظهار کرد: برگزاری آزمون استخدامی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی به استناد بند 2 قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی مورخ 13 شهریور 97 مجلس شورای اسلامی، ماده 5 آیین‌نامه اجرایی 30 شهریور 98 هیأت وزیران و بند 3.2 شیوه‌نامه وزارت آموزش و پرورش مورخ دوم آذر 98 که قرار بود در تاریخ 22 فروردین 98 برگزار شود، با توجه به شرایط کشور به تعویق افتاد و متعاقبا تاریخ جدید آزمون اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: برای رفاه حال شرکت‌کنندگان و متقاضیان مهلت ثبت‌نام که از تاریخ 10 تا 20 اسفند اعلام شده بود، تا پایان سال یعنی 28 اسفند 98 تمدید شد.

محمدزاده به منابع آزمون اشاره کرد و گفت: منابع آزمون شامل دروس عمومی، یعنی فناوری اطلاعات (مهارت‌های هفت‌گانه ICDL)، معارف اسلامی، ریاضیات و آمار مقدماتی، زبان و ادبیات فارسی،‌ اطلاعات عمومی، هوش و توانمندی‌های ذهنی و زبان انگلیسی است.

وی اضافه کرد: دروس تخصصی نیز شامل روانشناسی رشد، روش‌ها و فنون تدریس، سنجش و اندازه‌گیری، اصول و فلسفه تعلیم و تربیت و روانشناسی تربیتی است که برای سهولت در کار جهت خرید کتاب‌ها، پی‌دی‌اف دروس تخصصی ذکرشده‌ در سایت نهضت سوادآموزی بارگذاری شده و در اختیار آموزش‌دهندگان قرار دارد.

خبر مورخ 8 اسفند 1398

اطلاعيه وزارت آموزش و پرورش در خصوص برگزاري آزمون «كتبي» داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر(دو نفر و بالاتر) قبل از سال 1392 نهضت سوادآموزی

بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر(دو نفرو بالاتر) قبل از سال 1392 نهضت سوادآموزی می‌رساند، به استناد بند (2) قانون الحاق یك ماده به قانون تعیین تكلیف معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در آموزش و پرورش مصوب 1397/06/13 و ماده (5) آئین نامه اجرایی شماره 79795/ت 56610هـ مورخ 1398/06/30 هیأت محترم وزیران و بند (2/3) شیوه نامه شماره 700/160150 مورخ 1398/09/02 وزارت آموزش و پرورش، ثبت‌نام این آزمون از روز «شنبه 10 اسفندماه 1398» و از طریق سایت اینترنتی مركز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir آغاز خواهد شد و در پایان روز «سه‌شنبه 20 اسفندماه 1398» خاتمه خواهد یافت.

شناسنامه قانون | daftar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام