آزمون تعیین صلاحیت
آزمون های استخدامی

تمدید ثبت‌نام آزمون مترجمان رسمی ۹۷ قوه قضاییه

اطلاعیه اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضائیه درخصوص زمان ثبت نام در آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضائیه در سال 1397

بدین وسیله به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضائیه برای سال 1397 میرساند که ثبت نام آزمون مذکور از طریق سایت های اینترنتی اکفام به نشانی: www.ekfam.ir و سنام به نشانی:www.sanam.ekfam.ir از روز سه شنبه مورخ 97/06/20 آغاز و به منظور رفاه حال داوطلبان تا پایان روز پنجشنبه مورخ 97/07/12 ادامه خواهد داشت.

لذا داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون مذکور می توانند تا پایان روزپنجشنبه مورخ 97/07/12 با مراجعه به  سایت های فوق الاشاره، نسبت به ثبت نام آزمون فوق، اقدام نمایند.               

اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضائیه

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

ثبت‌نام در آزمون مترجمان رسمی ۹۷

دریافت اطلاعیه آزمون مترجمان رسمی ۹۷

آزمون مترجمان رسمی ۹۷ روز ۲۵ آبان‌ برگزار می‌شود. این آزمون توسط سازمان سنجش و آموزش کشور و در دو مرحله به صورت کتبی و شفاهی برگزار می‌شود؛ افراد موفق در کسب حداقل امتیاز ۵۰ درصد نمره آزمون کتبی برای مصاحبه دعوت می‌شوند و پس از طی مراحل اداری پروانه دریافت خواهند کرد.

هزینه شرکت در آزمون ۱۴۰ هزار تومان است و داوطلبان می‌بایست سریال ثبت نام ۱۲ رقمی آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضائیه سال ۱۳۹۷ را از قسمت خرید کارت در سامانه ثبت‌نام تهیه نمایند.

توجه داشته باشید که ثبت‌نام شما زمانی تکمیل گردیده که در مراحل ثبت نام از سیستم شماره پرونده ۶ رقمی  و کد پیگیری ثبت نام ۱۵ رقمی دریافت نمایید.

این آزمون در ۱۴ رشته زبان های اردو، اسپانیایی، آلمانی، انگلیسی، ایتالیایی، ترکی آذری، ترکی استانبولی، چینی، روسی، ژاپنی، عربی، فرانسه، کردی و کره ای برگزاری می شود و در نهایت تعداد ۱۷۷ مترجم رسمی در رشته زبان های یاد شده جذب خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام