آزمون تعیین صلاحیت
آزمون های استخدامی

استخدام در سازمان تأمین اجتماعی در استان مازندران

استخدام در سازمان تأمین اجتماعی در استان مازندران

استخدام تأمین اجتماعی مازندران

سازمان تأمین اجتماعی به منظور تکمیل کادر درمانگاه تامین اجتماعی چمستان نور، نیروی انسانی موردنیاز خود را به دلیل نگهداشت و وضعیت جغرافیایی با رعایت اصل بومی گرایی از بین متقاضیان با اولویت بومی شهرستان و در صورت عدم تکمیل ظرفیت از متقاضیان بومی استان مازندران از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش جذب می کند.

داوطلبان استخدام می توانند در صورت احراز شرایط حسب مفاد آگهی استخدامی که متعاقباً از طریق سایت رسمی سازمان تامین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir و روزنامه های محلی منتشر خواهد شد، نسبت به اخذ فرم تقاضانامه ثبت نام از ابتدای وقت اداری روز دوشنبه مورخ هشتم خردادماه (٩٦/٣/٨) لغایت ساعت ١٤ روز پنج شنبه یازدهم خردادماه (٩٦/٣/١١) اقدام و مدارک مربوطه را صرفاً به صورت حضوری در بازه زمانی مذکور به نشانی مندرج در آگهی ارائه کنند.

آزمون کتبی استخدام پیمانی سازمان تأمین اجتماعی در روز جمعه مورخ نوزدهم خردادماه (٩٦/٣/١٩) در شهرستان نور استان مازندران برگزار می شود.

متقاضیان محترم به منظور مشاهده متن آگهی استخدامی، عناوین شغلی و مدارک تحصیلی، جزوه آشنایی اجمالی با تامین اجتماعی و فرم ثبت نام گزینه های ذیل را جهت دریافت کلیک نمائید.

  • دریافت ” آگهی استخدامی (دفترچه راهنمای آزمون)”
  • دریافت “عناوین شغلی”
  • دریافت “فرم ثبت نام”
  • دریافت “جزوه شناخت تأمین اجتماعی”    

مطالب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام