آزمون تعیین صلاحیت
آزمون های استخدامی

آگهی استخدام پرستار به صورت قراردادی در دانشگاه علوم پزشکی ایران

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران برای تأمین نیروی مشاغل پرستاری مورد نیاز خود در بیمارستانهای تحت پوشش طبق مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی مصوب هیات امناء در نظر دارد به استناد مجوز شماره ۲۷۳/۱۰۰ مورخ ۲۰/۳/۹۳ مقام محترم وزارت تعدادی از افراد واجدالشرایط را از طریق امتحان عمومی، تخصصی و گزینش به صورت قرارداد کار معین  بکارگیری نماید.

قابل توجه شرکت کنندگان محترم در آزمون استخدامی

تاریخ آزمون: روز جمعه مورخ ۰۶/۰۴/۹۳

– محل برگزاری آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد

فرم ثبت نام آزمون قراردادی

لطفاً قبل از تکمیل فرم ثبت نام به موارد ذیل دقت نمایید:

۱- ثبت نام منحصراً بصورت الکترونیکی از طریق سایت دانشگاه از ساعت ۸ صبح روز سه شنبه مورخ ۲۷/۰۳/۹۳ لغایت ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۰۲/۰۴/۹۳ انجام می پذیرد. شایان ذکر است مهلت ثبت نام به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

۲- لطفا به موارد درج شده در بالای فرم ثبت نام توجه کنید.

۳- در انتهای ثبت نام حتما اطلاعات خود را یک بار مرور کنید و در صورت نیاز آن را ویرایش نمائید. در صورت ویرایش اطلاعات می بایست مجددا تصویر و فایل مربوطه را فراگذاری نمائید.شایان ذکر است بعد از زدن دکمه تایید نهایی امکان ویرایش اطلاعات وجود ندارد.

۴- جهت رویت و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی با ورود شماره شناسنامه و کد رهگیری در محل مورد نظر در سایت در تاریخ ۰۴/۰۴/۹۳ از ساعت ۸:۰۰ صبح لغایت ساعت ۲۴:۰۰ تاریخ ۰۵/۰۴/۹۳ اقدام نمایید. لذا لازم است داوطلبان در حفظ و نگهداری کد رهگیری دریافتی از سایت نهایت دقت را مبذول نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام