آزمون های استخدامی

وزارت آموزش وپرورش خواستار تغییر زمان برگزاری آزمون استخدامی سال ۹۶ شد

وزارت آموزش و پرورش، از سازمان اداری و استخدامی کشور درخواست کرد، زمان برگزاری آزمون استخدامی سال ۹۶ را تغییر دهد.

شناسنامه قانون | 148621059135154300

به گزارش ایلنا، فخرالدین دانش آشتیانی طی نامه‌ای به معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری واستخدامی کشور خواستار تغییر زمان برگزاری آزمون استخدامی سال ۹۶ وزارت آموزش و پرورش شد.

در این نامه تصریح شده است: براساس قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و اساسنامه دانشگاه فرهنگیان، پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دولت در حوزه آموزش و پرورش مکلف به گذراندن دوره یک ساله مهارت آموزی هستند و درصورت قبولی درآزمون جامع، به صورت پیمانی به کارگرفته خواهند شد.

در این نامه آمده است، ازآنجا که با توجه به حجم بالای پذیرفته شدگان اولیه ، «دو برابر ظرفیت پذیرش نهایی) فعالیت های مرتبط با مصاحبه تخصصی، تست سلامت و گزینش نیرو، زمان بر خواهد بود و امکان مشارکت پذیرفته شدگان در دوره یک ساله مهارت آموزی وجود ندارد بنابراین پیشنهاد می شود آزمون مذکور در اوایل مرداد ماه ( حداکثر۱۰ مرداد) برگزار شود.

وزیرآموزش و پرورش ادامه داد: درصورت عدم امکان تغییر زمان آزمون استخدامی، پیشنهاد می‌شود آموزش وپرورش این آزمون را به صورت مستقل وتحت نظارت سازمان سنجش در پایان تیرماه برگزارکند تا فرصت کافی برای طی مراحل استخدامی پذیرفته شدگان وجود داشته باشد.

گفتنی است، مطابق آگهی استخدام قرار است، آزﻣﻮن مربوط به آن وزارت و سایر دستگاه های اجرایی در روز ﺟﻤﻌﻪ ﻣﻮرخ ۹۶/۶/۳ برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام