قوانین و بخشنامه‌های تأمین اجتماعی

دستورالعمل تهیه و تنظیم ترازنامه صندوق پس انداز و کارگشایی کارکنان سازمان در سال ۱۳۹۱

دستورالعمل تهیه و تنظیم ترازنامه صندوق پس انداز و کارگشایی کارکنان سازمان در سال ۱۳۹۱ (دستور اداری شماره ۹۱/۲۰۰۰ مورخ ۲/۱۱/۱۳۹۱ حوزه اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی)

مدیریت محترم اداره کل استان …

مدیریت محترم درمان استان …

با سلام

احتراماً، در اجرای ماده ۱۶ آیین نامه صندوق پس انداز و کارگشایی کارکنان سازمان و به منظور تهیه و تنظیم ترازنامه سال ۱۳۹۱ با رعایت آیین نامه مذکور و مفاد مندرج در دستور اداری شماره ۱۵۰۶۵۰/۲۰۲۰ مورخ ۲۸/۱۱/۱۳۸۸ واحدها مکلفند ضمن توجه به موارد ذیل نسبت به تکمیل و ارسال فرم های دستورالعمل پیوست اقدام نمایند.

۱- کلیه واحدها دستورالعمل ارسالی را با دقت مطالعه و حسب مفاد آن عملیات مالی انجام شده در طی سال ۱۳۹۱ را مورد بررسی قرار داده و در صورت لزوم نسبت به صدور و ثبت اسناد اصلاحی اقدام نمایند.

۲- بر اساس برنامه زمان بندی، مهلت ارسال ترازنامه جهت واحدهای اجرایی تا تاریخ ۱۷/۱/۱۳۹۲ تعیین گردیده، لذا کلیه واحدها می بایست حداکثر تا موعد مزبور، مجموعه ترازنامه را به اداره کل یا مدیریت درمان استان متبوع تحویل نمایند.

۳- ادارات کل یا مدیریت درمان استان ها می بایست با توجه به مراتب فوق، ترازنامه واحدهای تابعه را مورد رسیدگی قرار داده و پس از رفع ابهام و انجام اصلاحات و تعدیلات مورد نیاز، اطلاعات واحدهای تابعه را از طریق سیستم ADC و با پسوند KARGOSHAI حداکثر تا تاریخ ۲۵/۱/۹۲ به اداره کل امور مالی ارسال و ضمائم مربوطه را تحویل نمایند.

شایان ذکر است دستورالعمل تهیه و تنظیم ترازنامه سال ۱۳۹۱ به انضمام فرم های مرتبط در پورتال معاونت اداری و مالی به آدرس: edari-mali.sso.ir و یا پایگاه اطلاع رسانی تأمین به آدرس: www.tamin.ir منوی اخبار اداری و مالی قابل دسترسی می باشد.

در خاتمه برای کلیه همکاران، سلامتی و موفقیت روز افزون را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

علیرضا رخشنده رو- معاون اداری و مالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام