مجموعه قوانینحق بیمه و بازنشستگیقوانین و مقررات ایثارگران

قانون اصلاح بند (الف) ماده ۱۰۳ قانون مدیریت خدمات کشوری

قانون اصلاح بند «الف» ماده (۱۰۳) قانون مدیریت خدمات کشوری موضوع: شرایط بازنشستگی ایثارگران (مصوب ۲۴/۱۱/۱۳۹۵ مجلس شورای اسلامی)

شماره ۱۵۸۹۷۶ مورخ ۱۵/۱۲/۱۳۹۵

بنیاد شهید و امور ایثارگران

سازمان اداری و استخدامی کشور

در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به پیوست «قانون اصلاح بند (الف) ماده (۱۰۳) قانون مدیریت خدمات کشوری» که در جلسه علنی روز یکشنبه مورخ بیست و چهارم بهمن ماه یکهزار و سیصد و نود و پنج مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۴/۱۲/۱۳۹۵ به تأیید شورای نگهبان رسیده و طی نامه شماره ۹۹۴۴۵/۲۰۰ مورخ ۸/۱۲/۱۳۹۵ مجلس شورای اسلامی واصل گردیده، جهت اجرا ابلاغ می‌گردد.

حسن روحانی- رییس‌جمهور

شماره ۹۹۴۴۵/۲۰۰ مورخ ۸/۱۲/۱۳۹۵

حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی

رییس محترم جمهوری اسلامی ایران

در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم (۱۲۳) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران قانون اصلاح بند (الف)‌ ماده (۱۰۳) قانون مدیریت خدمات کشوری که با عنوان طرح به مجلس شورای اسلامی تقدیم گردیده بود، با تصویب در جلسه علنی روز یکشنبه مورخ ۲۴/۱۱/۱۳۹۵ و تأیید شورای محترم نگهبان به پیوست ابلاغ می‌گردد.

علی لاریجانی- رییس مجلس شورای اسلامی

قانون اصلاح بند «الف» ماده (۱۰۳) قانون مدیریت خدمات کشوری

ماده واحده- یک تبصره به بند (الف) ماده (۱۰۳) قانون مدیریت خدمات کشوری -مصوب ۸/۷/۱۳۸۶ به شرح زیر الحاق می‌شود:

تبصره- ایثارگرانی که به موجب قوانین و مقررات مربوط از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر برخوردارند نیز با داشتن مدرک کارشناسی، مشمول حکم این ماده می‌باشند و می‌توانند تا سی و پنج سال خدمت نمایند.

قانون فوق مشتمل بر ماده واحده در جلسه علنی روز یکشنبه مورخ بیست و چهارم بهمن ماه یکهزار و سیصد و نود و پنج مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ ۴/۱۲/۱۳۹۵ به تأیید شورای نگهبان رسید.

علی لاریجانی- رییس مجلس شورای اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام