آزمون تعیین صلاحیت
حق بیمه و بازنشستگی

تعیین سنوات لازم برای بازنشستگی شاغلین مشاغل تخصصی

تعیین سنوات لازم برای بازنشستگی شاغلین مشاغل تخصصی (بخشنامه شماره ۱۰۲۳۶۳/۲۰۰ مورخ ۰۵/۱۱/۱۳۸۸ معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور)

بخشنامه به کلیه دستگاه های اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری

شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در جلسه مورخ ۲۸/۱۰/۱۳۸۸ بنا به پیشنهاد معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور و به استناد بندهای (۴) و (۵) ردیف «ب» ماده (۱۱۶) قانون مدیریت خدمات کشوری و با عنایت به ابهامات و سؤالات فراوان دستگاه های اجرایی و صندوق های بازنشستگی در رابطه با شرایط بازنشستگی مندرج در بند «الف» ماده (۱۰۳) قانون مدیریـت خدمات کشوری به شرح زیر اتخاذ تصمیم نمود:

تعیین سنوات لازم برای بازنشستگی شاغلین مشاغل تخصصی

سنوات خدمت لازم برای بازنشستگی شاغلین مشاغل تخصصی که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر می‌باشند، (۳۵) سال می باشد و با درخواست شاغلین فوق برای سنوات بالاتر از (۳۰) سال، دستگاه می تواند آنان را بازنشسته نماید. همچنین، دستگاه‌های اجرایی می‌توانند شاغلین تخصصی دارای تحصیلی کارشناسی و پایین تر را به شرط داشتن (۳۰) سال سابقه خدمت بازنشسته نمایند.

لطف الله فروزنده دهکردی- معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام