اخبار اداری و استخدامی

انتصاب مسئول هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور

دکتر محمد حسن تولایی به عنوان نماینده رییس سازمان و مسؤول هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور منصوب شد.

به گزارش شناسنامه، دکتر نوبخت رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، در اجرای مفاد ماده (34) از فصل چهارم آیین‌نامه اجرایی قانون رسیدگی به تخلفات اداری، با توجه به مراتب تعهد، تخصص و آگاهی‌ها و تجارب ارزشمند اداری آقای محمد حسن تولایی، به موجب حکمی ایشان را به عنوان «نماینده ایشان و مسؤول هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور» منصوب کرد.

در این حکم دکتر نوبخت اظهار امیدواری کرده‌اند، ایشان با تکیه بر الطاف کریمانه خداوند متعال، نصب‌العین قرار دادن قوانین، مقررات و سیاست‌های مورد عمل در سازمان، استفاده و بهره‌گیری از توانمندی‌های قابل توجه و همه‌جانبه خویش بالاخص در زمینه‌های مدیریتی، همفکری و همراهی رؤسا و اعضای محترم هیأت‌های بدوی و تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات اداری و همکاری همکاران ارجمند سازمان، در انجام امور محوله و به ویژه وظایف مصرح در ماده (35) آیین‌نامه فوق‌الذکر موفق و مؤید باشند.

گفتنی است، آقای دکتر محمد حسن تولایی، پیش از این به عنوان معاون توسعه مدیریت، فنآوری و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و معاونت (سابق) برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور به خدمت مشغول بوده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام