اخبار اداری و استخدامی

ابلاغ ساختار و تشکیلات سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها

به دنبال ابلاغ نمودار سازمانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، نمودار سازمانی (ساختار و تشکیلات) واحدهای متناظر استانی ابلاغ شد.

به گزارش شناسنامه، دکتر نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، با عنایت به ابلاغیه شماره 12991/93/206 مورخ 26/9/1393 رییس محترم جمهور و رییس شورای عالی اداری و بند (2) مصوبه شورای مزبور که مقرر داشته است: «تمامی وظایف، اختیارات و فعالیت‌های مربوط به این سازمان در سطح استان شامل؛ برنامه‌ریزی، بودجه‌ریزی، توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، فنی، نظارت و تدوین سیاست‌های برنامه‌ای استانی، از استانداری‌های کشور منتزع و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها تشکیل می‌شود»، ساختار سازمانی این سازمان‌ها را ابلاغ نمود.

برای بزرگنمایی تصویر بر روی آن کلیک فرمایید.

بر اساس این گزارش، مقرر شده است نسبت به انتقال 2172 پست سازمانی از سرجمع پست‌های مصوب استانداری‌های سراسر کشور به سازمان‌ها مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها اقدام شود.

شایان ذکر است، به منظور انجام امور مربوطه ضمن انتزاع معاونت برنامه‌ریزی (به استثناء دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل) به همراه دفاتر منابع انسانی و تحول اداری، آموزش و پژوهش از معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی و نیز امور مربوط به مشاوران و پیمانکاران و نظام فنی- اجرایی و دبیرخانه شورای فنی از معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری‌ها، مراتب انتقال این امور به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها صورت می‌گیرد.

در پایان، فرصت یک‌ماهه‌ای برای ارسال مأموریت‌ها، شرح وظایف و تشکیلات پیشنهادی استانداری‌ها بر اساس مأموریت و وظایف باقی‌مانده اعطا شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام