آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

شرکت ۲۷ هزار ایثارگر در آزمون استخدامی دستگاه‌های دولتی

شرکت ۲۷ هزار ایثارگر در آزمون استخدامی دستگاه‌های دولتی + جزئیات جلسه آزمون

آزمون استخدامی دستگاه‌های دولتی

شرکت ۲۷ هزار ایثارگر در آزمون استخدامی دستگاه‌های دولتی + جزئیات جلسه آزمون : چهارمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور سوم شهریور ماه توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود و از میان ۴۰۰ هزار نفر افراد ثبت نام شده، بیش از ۲۷ هزار نفر از ایثارگران واجد شرایط تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران داوطلب شرکت در این آزمون شده‌اند.

با هماهنگی‌های به عمل آمده با کلیه دستگاه‌های پذیرنده نیروی انسانی در این آزمون، سهمیه حداقل ۲۵ درصدی ایثارگران از کل مجوزهای استخدامی دستگاه‌ها تفکیک شده و جامعه هدف واجد شرایط در رشته محل‌های تفکیک شده آزمون خواهند داد، همچنین فهرست ایثارگران ثبت نام کننده در این آزمون از سازمان سنجش اخذ شده و از این فهرست، ۱۵۰۲ نفر ایثارگر واجد شرایط شناخته نشدند که با هماهنگی سازمان سنجش و اداره کل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد این موضوع به صورت پیامک به اطلاع آنها رسانده شده تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری موضوع از طریق بنیاد منطقه یا شهرستان اقدام کنند؛ همزمان فهرست افراد ثبت نام کننده جهت تأیید واجد شرایط بودن برای شرکت در آزمون و بهره‌مندی از سهمیه حداقل ۲۵ درصدی به استان‌ها ارسال شده که به محض تأیید از طرف مراکز استانی به سازمان سنجش ارسال خواهد شد.

افراد شاغل یا حالت اشتغال، مشغول به تحصیل، دارای هرگونه شغل و یا افرادی که به هر نحوی دارای سابقه پرداخت بیمه بوده‌اند از مشمولین سهمیه مزبور خارج شده‌اند بنابراین صرفاً ایثارگران دارای وضعیت بیکار در سیستم سجایا مجاز به بهرمندی از سهمیه استخدامی حداقل ۲۵ درصد هستند.

نکته قابل توجه این است که کلیه ایثارگران باید روز ۳۱ مردادماه نسبت به اخذ کارت شرکت در آزمون اقدام و با رقابت بین خود، سهمیه ایثارگران را تکمیل کنند، همچنین برای هر پست سازمانی حسب مورد ۲ تا ۳ نفر که دارای بالاترین امتیاز بوده انتخاب و به سازمان پذیرنده معرفی می‌شوند که در نهایت پس از مصاحبه یک نفر از بین آنها که شرایط پست مورد نظر را احراز نماید جذب دستگاه مربوطه خواهد شد.

اطلاعیه پرینت کارت و زمان‌ برگزاری چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور

کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ کلیه‌ داوطلبان‌ از روز سه شنبه ۹۶/۵/۳۱ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا کلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به پایگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و …) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران توجه داشته باشند که سهمیه مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون آنها براساس اطلاعات تکمیلی مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام (خوداظهاری) در نظر گرفته شده و در صورت تایید سهمیه توسط ارگان مربوط، این سهمیه در مراحل بعدی برای آنان اعمال می‌گردد، در غیراینصورت با سهمیه آزاد گزینش خواهند شد.

فرآیند برگزاری آزمون نوبت صبح از ساعت‌ ۸:۳۰ (هشت و سی دقیقه‌) و نوبت عصر از ساعت‌ ۱۴:۳۰ (چهارده و سی دقیقه) روز جمعه ۹۶/۶/۳ می‌باشد.

داوطلبان درصورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را در این خصوص از این تاریخ لغایت روز پنج شنبه ۹۶/۶/۲ همه روزه بغیر از ایام تعطیل و در وقت اداری با بخش پاسخگویی اینترنتی مندرج در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی : www.sanjesh.org و یا شماره ‌تلفن‌ ۴۲۱۶۳-۰۲۱ در میان بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام