آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

انحلال سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قطعی نیست

عضو ناظر مجلس در شورای عالی اداری گفت: در جلسه شورای عالی اداری، در خصوص اهمیت ساماندهی مدیریت منابع انسانی خیلی بحث شد و بحث انحلال سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به عنوان یکی از گزینه‌ها مطرح شد.

preview

سید فرید موسوی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به خبر انحلال سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: در جلسه شورای عالی اداری، در این خصوص خیلی بحث شد و این موضوع انحلال این سازمان به عنوان یکی از گزینه‌ها مطرح شد.

وی افزود: قرار شد تا در جلسه‌ی بعدی بیشتر در موضوع  منحل شدن سازمان مدریت و برنامه ریزی صحبت شود و نتیجه آن توسط این سازمان اطلاع رسانی می‌شود.

نماینده مردم تهران ضمن اشاره به اهمیت امور اداری و دولت الکترونیک بیان داشت: هیچ کس در اهمیت این موضوعات شکی ندارد. سناریوهای مختلفی جهت پیگیری و انجام بهتر این امور مطرح شد که باید دقیق‌تر بررسی شود.

موسوی با اشاره به فضاسازی های ایجاد شده در این موضوع عنوان داشت: بگذاریم تا این مباحث در یک فضای کارشناسی بررسی شود و بعد از پخته‌ تر شدن، مطرح شود.

عضو شورای عالی اداری با اشاره به عدم جمع بندی شورا در این خصوص گفت: جدا سازی، ادغام و یا تبدیل این سازمان به یک معاونت بحث فرعی است و اهمیت ندارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید به عدم آشنایی مدیران و سازمان ها با مباحث نیروی انسانی گفت: اکثر مدیران رویکرد تخصصی نسبت به سرمایه های انسانی و امور اداری ندارند و در بسیاری از سازمان ها، این امور با معاونت مالی جمع می‌شود.

موسوی بیان داشت: نظام مدریت کشور باید به ابزارهای سرمایه انسانی تجهیز شود و بایستی فرهنگ نیرو انسانی در مدیریت جاری شود.

وی در پایان گفت: رأی گیری ای در خصوص انحلال سازمان مدریت و برنامه ریزی صورت نگرفت؛ من هیچ نظری در بحث جدا سازی یا عدم جداسازی این سازمان ندارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام