آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

معارفه دکتر محمدعلی عفتی داریانی

عسکری آزاد در مراسم معارفه محمدعلی عفتی داریانی، معاون هماهنگی اجرای مقررات اداری گفت: با نظام اداری رقابتی، انگیزشی و توسعه محور فاصله زیادی داریم

دکتر عسکری‌آزاد در این مراسم از دکتر داریانی به عنوان یکی از مدیران مجرب و با دانش مدیریت منابع انسانی و برنامه ریزی در این حوزه یاد و برای وی در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد و از تلاش‌ها و زحمات جمالی قمی سرپرست پیشین معاونت هماهنگی اجرای مقررات اداری قدردانی کرد.

جانشین معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور که در مراسم معارفه دکتر محمد علی عفتی داریانی، معاون جدید هماهنگی اجرای مقررات اداری این معاونت سخن می‌گفت، در همین چارچوب افزود: بی‌توجهی به این ضرورت‌ها، خسارات فراوانی را در جنبه های مختلف مدیریت کلان کشور به بار خواهد آورد.

وی با بیان اینکه دستیابی به رشد مستلزم بازیگرانی توسعه یافته است، تاکید کرد: با شرایط و فضای کنونی حاکم بر فضای فعالیت دستگاه‌های اجرایی کشور نباید انتظار رشد، توسعه ، بهره‌وری و دستیابی به اهدافی که در اسناد بالادستی و الزام‌آور کشور مشخص شده است باشیم.

جانشین معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور گفت: نظام اجرایی چابک، دانشی و نقش آفرین، زمانی حاصل می‌شود که از دیدگاه‌های سنتی فاصله بگیریم و دستاوردهای نوین دانشی را در راستای ایجاد تحول به‌کار بگیریم.

وی افزود: موفقیت در این زمینه، در گام اول مرهون داشتن برنامه‌ای مدون و کاربردی و در گام دوم اجرایی کردن این برنامه است.

دکتر عسکری آزاد ضمن تشریح سازوکارهای ترمیمی ساختار اجرایی دولت، از ماموریت این معاونت در مسیر دستیابی به این اهداف با اتکا به سیاست‌های کلی اداری ابلاغی مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: در همین راستا، برنامه جامع «اصلاحات در مدیریت و نظام اداری کشور» تهیه شده و پس از دریافت نظرات کارشناسی و تقویت محتوا، برای تصویب به هیات دولت ارائه خواهد شد.

جانشین معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور که در جمع معاونان و روسای امور این معاونت سخن می‌گفت، سپس به مفاد این برنامه اشاره کرد و گفت: این برنامه نقشه راهی است که در آن نقش و ساختار دولت، دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری، مدیریت سرمایه انسانی، نظام‌های مدیریتی، فرهنگ سازمانی، صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری و نظارت و ارزیابی مورد توجه ویژه قرار گرفته و در صورت اجرا می‌تواند انتظارات نظام را برای برخورداری از نظام اداری کارآمد و به‌روز، متناسب با نیازهای کشور برآورده کند.

دکتر عسکری‌آزاد همچنین در این مراسم از دکتر داریانی به عنوان یکی از مدیران مجرب و با دانش مدیریت منابع انسانی و برنامه ریزی در این حوزه یاد و برای وی در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد و از تلاش‌ها و زحمات جمالی قمی سرپرست پیشین معاونت هماهنگی اجرای مقررات اداری قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام