آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

شرایط تبلیغ و درج آگهی در سایت و کانال تلگرامی شناسنامه قانون

برای سفارش آگهی و تبلیغات می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۰۲۱۱۱۲۰۱ در تلگرام یا واتساپ پیام ارسال کنید.

آگهی و تبلیغات در قالب های زیر پذیرفته می شوند:

  • تبلیغات بنری در وبسایت
  • رپرتاژ آگهی در وبسایت
  • آگهی در حساب اینستاگرام وکلاپرس (به صورت پست یا استوری)
  • آگهی در کانال تلگرام وکلاپرس

شما می توانید پیشنهادتان برای همکاری به شکل های دیگر را برای ما ارسال کنید.

شناسنامه قانون دارای پروانه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان تنها پایگاه خبری تخصصی حوزه اداری و استخدامی در ایران فعالیت می کند.

ضمن تشکر از اینکه فضای این سایت را برای تبلیغات خود انتخاب کرده اید ؛ لطفا به موارد زیر توجه فرمائید:

الف- تبلیغات بنری

۱ – اندازه استاندارد و درنظر گرفته شده برای این منظور ۱۸۰ * ۱۸۰ پیکسل و با حجم حداکثر ۳۰ کیلو بایت بافرمت JPG، GIF ، PNG، JPEG  است که به تبع نرخ اعلام شده ، ماهانه و مربوط به همین ابعاد می باشد.

مبلغ پرداختی برای محل فعلی بنر است و جابجایی آن به موقعیت های بالاتر وابسته به پرداخت مابه التفاوت و امکان جابجایی آن می باشد.

۲- بنر معرفی شده بعد از دریافت وجه  و بسته به فضای تبلیغاتی سایت ، نمایش داده خواهد شد ضمن اینکه مبلغ دریافت شده برای دوره نمایش آگهی ، قابل استرداد نمی باشد.

۳- تهیه و ارسال بنر ، بعهده ی سفارش دهنده آگهی است.

ضمنا امکان تنظیم یک لینک به بنر تبلیغاتی فراهم است لیکن چنانچه ارتباط آگهی با لینک مذکور خارج از چارچوب و توافق قبلی باشد ، حذف خواهد شد.

ب- تبلیغات در کانال تلگرام سایت

کانال رسمی سایت شناسنامه با حدود ۱۰۰.۰۰۰ نفر عضو یکی دیگر از امکانات خصوصا معرفی نرم افزارها ، کلاسها ، دوره های آموزشی و یا سمینارهای شماست.جهت عضویت و اطلاع از آدرس کانال اینجا کلیک کنید.

ج- سایر موارد

 – ترجیحا تبلیغاتی پذیرفته می شوند که مرتبط با کارکرد سایت به شرح دسته بندی موضوعات آن باشند. ضمنا تحت هرشرایطی ، سایت در قبول یا رد تبلیغات مختار است.

 – مسئولیت صحت اطلاعات و مفاد آگهی بعهده سفارش دهنده می باشد.

کاربران گرامی ازصحت ادعای آگهی دهنده  اطمینان لازم حاصل و سپس اقدام نمایند ضمن اینکه این سایت  مسئولیتی در قبال محتوای محصولات معرفی شده ندارد.

در صورتی که دستور قضائی یا اخطاری توسط  نهادهای ناظر ( نهاد قضایی، انتظامی  یا وزرات ارشاد) در اثر رعایت ننمودن قوانین جاری کشور ابلاغ شود آگهی فوق از سایت حذف شده و مسئولیت خسارت یا موارد حقوقی آن بر عهده تبلیغ دهنده خواهد بود.

 – درج بنرهای مناسبتی و اطلاع رسانی که بعد از مدتی منقضی و حذف میشود ، بنا به تشخیص سایت می تواند درهر موقعیتی قرار بگیرد و ممکن است در مدت محدودی باعث جابجایی بنرهای موجود شود.

ارسال درخواست به منزله قبول شرایط تبلیغ است.

با احترام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام