آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

تاريخ برگزاري و اعلام نتايج آزمون‌هاي استخدامي استانداري‌ها

 

* هاجر تحريري نيك‌صفت

معاون راهبري منابع انساني معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور

پس از تصويب مصوبه دولت موسوم به طرح مهرآفرين در روز چهارشنبه 6 دي‌ماه، كليه آئين‌نامه‌ها و مجوزهاي استخدامي استان‌ها روز شنبه 9 دي ماه از طريق سامانه كارمند ايراني به استانداري‌ها ابلاغ شده است. با ابلاغ مجوزهاي استخدامي در روز 9 دي ماه عملاً كارهاي لازم در خصوص اعلام نتايج آزمون‌‌هايي كه برگزار شده و برگزاري آزمون برگزار نكرده‌اند، اقدامات لازم شروع شده و بايد هر چه زودتر نتايج اعلام شود.

هم‌اكنون استانداري‌ها مشكلي جهت انتشار آگهي استخدام و برگزاري آزمون ندارند. اما اين موضوع به سرعت عمل استانداري‌ها بستگي دارد، اما من به آن‌ها توصيه مي‌كنم در حداقل زمان و قبل از به پايان رسيدن دولت دهم كليه فرآيند را انجام دهند و از مجوزهاي در نظر گرفته شده استفاده كنند.

در رابطه با عدم اعلام نتايج و يا برگزاري آزمون نبايد بهانه آورده شود كه كارها در معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني معطل مانده است زيرا با ابلاغ مجوزهاي لازم ديگر موانعي بر سر راه اعلام نتايج وجود ندارد. با اين روش يك وحدت رويه‌اي در فرآيند استخدام ايجاد شده و به پذيرفته‌شدگان آزمون‌ها بلافاصله كد استخدامي داده مي‌شود و آن‌ها مي‌توانند پس از گزينش مشغول به كار شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام