آزمون تعیین صلاحیت
آزمون های استخدامی

آگهی استخدام در سازمان تامین اجتماعی (اداره کل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ)

سازمان تامین اجتماعی به منظور راه‌اندازی شعب جدیدالتاسیس در شهر تهران نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش جذب می‌ کند.

شناسنامه قانون | ad3932

داوطلبان می‌توانند مدارک خود را جهت ثبت‌نام به صورت حضوری از روز دوشنبه مورخ ٩٦/٧/٣ لغایت پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ٩٦/٧/١٢ به اداره کل غرب تهران بزرگ (مندرج در آگهی) ارائه کنند و زمان تعیین شده تمدید نخواهد شد.

شرایط سنی شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی

دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم با شرط معدل حداقل ١٤ و شرط سنی حداکثر ٢٤ سال تمام، دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس با شرط معدل حداقل ١٤ و شرط سنی حداکثر ٢٨ سال تمام، دارندگان مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس با شرط معدل حداقل ١٤ و شرط سنی حداکثر ٣٠ سال تمام و متقاضیان استخدام در واحدهای تابعه سازمان تامین اجتماعی و ایثارگران با توجه به تبصره یک شرایط اختصاصی استخدام مندرج در دفترچه راهنمای آزمون تا ٣٥ سال می‌توانند شرکت نمایند.

زمان برگزاری آزمون استخدامی اداره کل غرب تهران بزرگ و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه

کارت شرکت در آزمون در روز سه‌شنبه مورخ ٩٦/٧/٢٥ لغایت چهارشنبه مورخ ٩٦/٧/٢٦در اداره کل غرب تهران بزرگ توزیع و آزمون در روز جمعه مورخ ٩٦/٧/٢٨در استان تهران برگزار و ساعت و محل برگزاری آزمون و تحویل کارت متعاقبا اعلام می شود.

فایل های مربوط به ثبت نام

دفترچه راهنمای آزمون محلی سال ٩٦ اداره کل غرب تهران بزرگ

عناوین شغلی و مدارک تحصیلی مورد نیاز

فهرست سهمیه های تخصیصی

جزوه آشنایی اجمالی با سازمان تامین اجتماعی

فرم تقاضانامه ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام