فروشگاه کتاب استخدامی اداری ها
آزمون های استخدامی

استخدام وزارت نفت: اطلاعیه برای اخذ دریافت وجوه ثبت‌نامی در آزمون استخدامی سال 96

شناسنامه قانون | naft

آگهی استخدام در شرکت‎های تابعه وزارت نفت

خبر مورخ 28 مهر 1397

تصمیم اسفند ۹۶ وزارت نفت لغو شد/ آغاز آخرین فرصت دریافت وجوه ثبت نامی

ثبت نام کنندگان آزمون استخدامی سال ۹۶ وزارت نفت، که هنوز وجوه ثبت نامی خود را دریافت نکرده اند، از امروز می توانند نسبت به اعلام شماره حساب بانکی خود اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، فرآیند برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت در سال 96 با دستور موقت صادره مورخ 96.9.11 ازسوی دیوان عدالت اداری متوقف شد. پیرو صدور این مصوبه، وزارت نفت با صدور اطلاعیه های متعددی در خصوص بازگرداندن هزینه ثبت نام متقاضایان اطلاع رسانی کرد.

آخرین اطلاعیه رسمی در این خصوص حاکی از این است که ثبت نام کنندگان آزمون استخدامی سال 96 وزارت نفت، که هنوز وجوه ثبت نامی خود را دریافت نکرده اند، از امروز می توانند نسبت به اعلام شماره حساب بانکی خود اقدام کنند.

متن این اطلاعیه بدین شرح است: «پیرو اطلاعیه‎های قبلی در خصوص استرداد وجوه ثبت‌نامی داوطلبان آزمون استخدامی سال 96 شرکت‎‏های تابعه وزارت نفت از محل مجوز استخدامی شماره 1169251 مورخ 24 اردیبهشت 1396 سازمان اداری و استخدامی کشور، به اطلاع می‌رساند مقرر شد هزینه ثبت‌نام کلیه داوطلبان آزمون مذکور به آنان بازپس داده شود، بنابراین از همه داوطلبانی که تاکنون هزینه‌های پرداختی برای ثبت نام در آزمون را دریافت نکرده‌اند درخواست می‎شود برای کسب اطلاع از نحوه دریافت وجوه ثبت نامی و اعلام شماره کارت بانکی و شماره شبای حساب خود از تاریخ 28 مهرماه تا هفتم آبان‌ماه 97 به پایگاه اطلاع‌رسانی azmoon.nioc.ir مراجعه کنند.

شایان ذکر است در صورت ثبت نکردن اطلاعات حساب بانکی در موعد مقرر، مسئولیت عدم استرداد وجه ثبت‌نام به‌عهده داوطلب خواهد بود.»

* اگر وجوه ثبت نامی دریافت نشود، برای آزمون بعدی ذخیره نخواهد شد

به گزارش تسنیم، در اطلاعیه اسفندماه سال گذشته وزارت نفت آمده بود: “اگر کسانی نسبت به اعلام شماره حساب برای پس‌گرفتن وجه پرداختی برای ثبت نام اقدام نکنند، این موضوع به منزله تقاضای ایشان برای ثبت نام در آزمون استخدامی جدید تلقی شده و به هنگام اعلان برگزاری آزمون جدید، این عده نیازی به ثبت نام دوباره نخواهند داشت.” اما در اطلاعیه جدید عنوان شده “در صورت ثبت نکردن اطلاعات حساب بانکی در موعد مقرر، مسئولیت عدم استرداد وجه ثبت‌نام به‌عهده داوطلب خواهد بود.”

به عبارتی، تصمیم اسفند سال 96 وزارت نفت مبنی بر ذخیره وجوه ثبت نامی برای آزمون جدید، کم لن یکن شده است.

خبر اسفندماه 1396

اطلاعیه وزارت نفت در خصوص نحوه استرداد مبالغ ثبت‌نام

پيرو فراخوان آزمون استخدامي شركتهاي تابعه وزارت نفت از محل مجوز استخدامي شماره 1169251 مورخ 96/2/24 سازمان اداري و استخدامي كشور، با توجه به دستور موقت صادره مورخ 96/9/11 از سوي ديوان محترم عدالت اداري، ادامه فرآيند برگزاري آزمون متوقف شد. ديوان محترم در تاريخ 96/12/2 با لغو دستور موقت صادره موافقت و بر برگزاري آزمون جديد استخدامي حكم كرده است.

لذا با عرض پوزش از كليه ثبت نام كنندگان در آزمون، باتوجه به ابلاغ قضائي، لغو آزمون اعلام و مبالغ پرداختي متقاضيان به ايشان بازپرداخت خواهد شد. تقاضا مي شود جهت كسب اطلاع از نحوه دريافت وجوه ثبت نام از تاريخ 96/12/22 به این پايگاه اطلاع رسانی مراجعه فرمايند. درخصوص برگزاري آزمون جديد، پس از انجام هماهنگي هاي لازم، اطلاع رساني خواهد شد. يادآور مي شود اگر كساني نسبت به اعلام شماره حساب براي بازپس گيري وجه پرداختي براي ثبت نام اقدام نكنند، اين امر به منزله تقاضاي ايشان براي ثبت نام در آزمون استخدامي جديد تلقي شده و به هنگام اعلان برگزاري آزمون جديد، اين عده نيازي به ثبت نام مجدد نخواهند داشت.

استرداد وجوه ثبت نام در آزمون استخدامي شرکتهای تابعه وزارت نفت

هزينه كارت اعتباري ثبت نام در آزمون استخدامي از دو طريق استرداد مي گردد:

 1- افرادي كه نسبت به دريافت كارت اعتباري از طريق پايگاه ثبت نام آزمون در آزمون استخدامي اقدام نموده وليكن موفق به ثبت نام در آزمون و دريافت كد رهگيري يا تكميل فرآيند ثبت نام نشده اند، وجوه ثبت نامي (مبلغ 330000 ريال) به شماره كارت بانكي كه كارت اعتباري از آن طريق خريداري شده، بازگردانده خواهد شد.

2- افرادي كه فرآيند خريد كارت اعتباري و ثبت نام در آزمون را طي نموده و موفق به اخذ كد رهگيري ثبت نام در آزمون شده‌اند، مي‌بايست به این پايگاه اطلاع رساني مراجعه نموده و در قسمت ثبت درخواست انصراف از آزمون و استرداد وجه ثبت نامي با وارد نمودن كد رهگيري ثبت نامي و مشاهده و تاييد مشخصات فردي، نسبت به اعلام انصراف و ثبت مشخصات كارت بانكي، اقدام نمايند. پس از ثبت اطلاعات، وجوه ثبت نامي(مبلغ 330000 ريال) به شماره كارت اعلام شده واريز خواهد شد.

تذکر 1: داوطلبانی که در آزمون ثبت نام کرده اند( واجدین بند 2 فوق) و متقاضی انصراف از آزمون و عودت وجه ثبت نام می باشند، می بایست از روز سه شنبه مورخ 96/12/22 تا پایان روز جمعه مورخ 96/12/25 به همین پایگاه مراجعه و در خواست انصراف خود را در سامانه ثبت نمایند.

تذکر 2: داوطلبان جهت اعلام انصراف در سامانه نیازمند اطلاعات ذیل می باشند :

  • کد رهگیری و کلمه عبور ثبت نام
  • شماره کارت 16 رقمی بانکی عضو شتاب
  • نام و نام خانوادگی و کد ملی صاحب حساب
  • نام بانک عامل
  • شماره شبا(اختیاری)

خبر مورخ 12 اسفند 1396

آزمون استخدامی وزارت نفت لغو شد

آزمون استخدامی وزارت نفت، تا زمان انجام هماهنگی‌های لازم برای برگزاری آزمون جدید، لغو شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، اداره کل روابط عمومی وزارت نفت اعلام کرد: پیرو فراخوان آزمون استخدامی شرکت‌های تابعه وزارت نفت از محل مجوز استخدامی شماره ۱۱۶۹۲۵۱ مورخ ۹۶,۲.۲۴ سازمان اداری و استخدامی کشور، با توجه به دستور موقت صادره مورخ ۹۶.۹.۱۱ ازسوی دیوان محترم عدالت اداری، ادامه فرآیند برگزاری آزمون متوقف شد.

دیوان عدالت اداری در تاریخ ۹۶,۱۲.۲ با لغو دستور موقت صادره موافقت و بر برگزاری آزمون جدید استخدامی حکم کرده است، بنابراین با عرض پوزش از همه ثبت نام کنندگان در آزمون، باتوجه به ابلاغ قضایی، لغو آزمون اعلام و مبالغ پرداختی متقاضیان به ایشان بازپرداخت خواهد شد.

تقاضا می شود برای کسب اطلاع از نحوه دریافت وجوه ثبت نام از تاریخ ۹۶,۱۲.۲۲ به پایگاه اطلاع رسانی http://azmoon.nioc.ir مراجعه فرمایند.

درباره برگزاری آزمون جدید، پس از انجام هماهنگی‌های لازم، اطلاع رسانی خواهد شد.

یادآور می‌شود اگر کسانی نسبت به اعلام شماره حساب برای پس‌گرفتن وجه پرداختی برای ثبت نام اقدام نکنند، این موضوع به منزله تقاضای ایشان برای ثبت نام در آزمون استخدامی جدید تلقی شده و به هنگام اعلان برگزاری آزمون جدید، این عده نیازی به ثبت نام دوباره نخواهند داشت.

خبر مورخ 5 اسفند 1396

با تعهد وزارت نفت دیوان عدالت اداری دستور موقتِ توقف آزمون استخدامی را لغو کرد

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری پویانیوز، با تعهد وزارت نفت دیوان عدالت اداری دستور موقتِ توقف آزمون استخدامی را لغو کرد!

وزارت نفت تعهد داد موارد تبعیض‌آمیز را از دفترچه آزمون استخدامی حذف کند. دیوان عدالت دستورموقت توقف ثبت‌نام آزمون را لغو کرد.

در پی تعهد اصلاح موارد تبعیض آمیز در دفترچه ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت نفت، شعبه ۳۹ دیوان عدالت اداری دستور موقت توقف ثبت نام این آزمون را لغو کرد.

به گزارش گروه اقتصادی پویانیوز در پی شکایت از وزارت نفت به جهت درج موارد تبعیض آمیز و خلاف قانون در دفترچه آزمون استخدامی این وزارت و تقاضای صدور دستور موقت برای توقف این روند، شعبه ۳۹ این دیوان مستند به مواد ۳۴ و ۳۵ قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری دستور موقت توقف ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت را صادر کرد.

بر اساس این گزارش بدنبال دستور موقت توقف ثبت‌نام آزمون وزارت نفت، دیوان عدالت اداری جلسات متعددی با مسئولین این وزارتخانه در جهت اصلاح موارد تبعیض آمیز در دفترچه آزمون استخدامی آن برگزار کرد که سرانجام با تعهد وزارت نفت به رفع موارد تبعیض آمیز در دفترچه آزمون استخدامی دستور موقت توقف آزمون استخدامی توسط دیوان عدالت اداری لغو شد. نتیجه این که وزارت نفت مجاز است پس از حذف موارد تبعیض آمیز مطابق تعهد داده شده، وفق مقررات آزمون استخدامی را برگزار نماید.

گفتنی است آگهی آزمون استخدامی وزارت نفت با بند نهم اصل سوم قانون اساسی و مواد ۴۱، ۴۲ و  ۴۳ قانون مدیریت خدمات کشوری و رای وحدت رویه هیات عمومی دیوان عدالت اداری به شماره ۳۶ صادره در ۱۵ فروردین ۹۶ در تضاد بوده است. موارد تبعیض‌آمیز در دفترچه آزمون استخدامی وزارت نفت، شامل ایجاد سهمیه‌هایی خاص برای برخی افراد، از جمله فرزندان کارکنان وزارت نفت و… در این آزمون بود که با پیگیریهای دیوان عدالت اداری این موارد برطرف و شرایط برابر برای همگان در این مورد برقرار شد.

خبر مورخ 7 دی 1396

 وزیرنفت: بکارگیری نیروهای بومی اولویت شرکت های تابعه این وزارتخانه باشد

وزیر نفت گفت: هیچ مصوبه ای به نام جذب ۵۰ درصدی نیروی بومی در این وزارتخانه نداریم اما مصوبه ای داریم که پیمانکاران شرکت های تابعه نفت باید نیروهای بومی را در اولویت قرار دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از ایرنا،بیژن نامدار زنگنه روز پنجشنبه در منطقه نفتی بهرگان بوشهر افزود: در این ارتباط هفته آینده بخشنامه تاکیدی بر این موضوع صادر خواهم کرد که شرکت های تابعه، نیروهای بومی را که از ادارات استان و شهرستان ها معرفی می شوند، بکار بگیرند.

وی گفت: درصورتیکه نیروهای بومی جویای کار در این مناطق وجود نداشته باشد، می توانند از غیربومی استفاده کنند.

وزیر نفت در پاسخ به وضعیت تکلیف استخدام در وزارت نفت بیان کرد: وضعیت استخدام در زمان حاضر تا اطلاع بعدی متوقف و از دستور خارج شده است.

خبر مورخ 18 آذر 1396

زیر و بم آزمون استخدامی وزارت نفت از روز نخست تاکنون/ دیوان عدالت ا داری آزمون را موقتی لغو کرد/ برگزاری آزمون پس از اصلاحات

فریدون حسنوند در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به توقف آزمون استخدامی وزارت نفت، توسط دیوان عدالت اداری، گفت: در همان روزهای نخست انتشار دفترچه شرکت در آزمون استخدامی وزارت نفت از سوی کمیسیون انرژی نامه ای خطاب به وزیر نفت نوشته شد و برخی ایرادات مترتب بر این آزمون استخدامی به صورت کتبی به وزارت نفت اعلام و خواستار اعمال تغییرات در این آزمون شدیم.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، افزود:پس از ارسال نامه وزیر نفت به کمیسیون انرژی دعوت شد و اعضای کمیسیون توضیحات وزیر را شنیدند و نمایندگان نظرات و دیدگاه های خود را درباره اعمال برخی موضوعات و تغییر برخی شرایط به زنگنه اعلام کردند، لذا پسس از این جلسه مهلت یک هفته ای برای ثبت نام در آزمون داده شد و اصلاحاتی در دفترچه ثبت نام صورت گرفت.

**اصلاح آزمون استخدامی وزارت نفت برای اشتغال چندهزار فارغ التحصیل

وی با بیان اینکه پس از این اصلاحات اولیه مجددا مذاکراتی صورت گرفت و اصلاحات بیشتری در دفترچه اعمال شد، ادامه داد:براین اساس یک فرصت 10روزه دیگر جهت حضور در آزمون به متقاضیان داده شد تا افرادی که در مهلت گذشته نمی توانستند ثبت نام کنند، با این اصلاحات بتوانند در آزمون استخدامی ثبت نام کنند، اما اعتراضات دیگری نسبت به شرایط شرکت در آزمون صورت گرفت و دانشجویان صنعت نفت معتقد بودند که در این آزمون باید سهم و استخدام آنها دیده شود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، در تشریح آخرین وضعیت آزمون استخدامی وزارت نفت، یادآور شد:براساس آخرین اخبار دیوان عدالت اداری به صورت موقت این آزمون را لغو کرده تا اصلاحات دیگری در شرایط ثبت نام این آزمون انجام شود، لذا کمیسیون انرژی درصدد است که با ایجاد شرایط این آزمون برگزار و فرصت اشتغال برای تعداد زیادی از فارغ التحصیلان و بیکاران جهت اشتغال چند هزار نفر فراهم شود.

**رایزنی مجلس، دیوان عدالت و وزارت نفت برای اصلاح و برگزاری آزمون

وی با بیان اینکه کمیسیون انرژی تلاش می کند تا شرایط به نحوی پیش رود که دایره استخدام در برگرفتن افراد برای ثبت نام در آزمون بیشتر شود، افزود: طی این جلسات و رایزنی ها کمیسیون انرژی به دنبال این است که آزمون به صورت کلی لغو نشود اما اشکالات باید رفع شود و سهم افراد در بحث معدل، تغییرات در بحث بومی گرایی، مسائل مرتبط با برخی دانشگاه ها، مناطق محروم و برخی اقشار به صورتی لحاظ شود که از بحث کیفی بودن افراد برای ورود به مجموعه کم نشده و همچنین حق افراد تضییع نشود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه توقف آزمون استخدامی وزارت نفت توسط دیوان عدالت اداری توقف موقت است، ادامه داد:این توقف بیشتر به این منظور بوده که فرصتی ایجاد شود تا در این فرصت براساس تعامل و رایزنی و بیان دیدگاه های مختلف و و در نظر گرفتن جوانب موضوع بهترین شرایط برای برگزاری آزمون استخدامی ایجاد شود.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دیدگاه مجلس، دیوان عدالت و وزارت نفت بر اجرای قانون است، تصریح کرد: باید به سمتی حرکت کرد که این آزمون در برگیرنده همه گروه ها باشد و کمترین اشکال را داشته باشد و طبیعی است که اگر شرایط ناعادلانه در برگزاری آزمون قرار داده شود پذیرفتنی نیست، لذا امیدوارم با تعامل بین وزارت نفت مجلس و دیوان عدالت بتوان آزمون را برگزار و اشکالات احتمالی را رفع کرد.

خبر مورخ 11 آذر 1396

لغو آزمون استخدامی وزارت نفت تا اطلاع ثانوی

دیوان عدالت اداری با صدور دستوری موقت، ادامه مراحل آزمون استخدامی‌ وزارت نفت را متوقف کرد.

به گزارش صدا و سیما؛ گفته می شود، دلیل توقف آزمون استخدامی، شکایت فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت بوده است.

خبر مورخ 8 آذر 1396

تمدید آزمون استخدامی وزارت نفت/ شرایط شرکت در آزمون اصلاح شد

به اطلاع داوطلبان شركت در آزمون استخدامي شركت هاي تابعه وزارت نفت مي رساند، با عنايت به در دستور كار قرار گرفتن برخي تغييرات در شرايط متقاضيان،زمان ثبت نام آزمون استخدامي تا ساعت 24 روز جمعه مورخ 17/9/96 تمديد شد كه به محض دريافت مجوزهاي لازم، تغييرات متعاقباً اعلام مي گردد.

1- داوطلباني كه داراي حداقل 4 سال سابقه كار متوالي و مرتبط در صنايع نفت و ديگر صنايع مشابه بوده و مدرك تحصيلي كارشناسي خود را تا تاريخ 95/11/30 اخذ نموده باشند مجاز به ثبت نام در آزمون داوطلبان داراي حداقل 4 سال سابقه كار متوالي و مرتبط مي باشند.

رشته امتحاني “زمين شناسي” به آزمون داوطلبان داراي حداقل 4 سال سابقه كار متوالي و مرتبط اضافه گرديد (مطابق با صفحه 26 دفترچه راهنما). داوطلبان جهت اطلاع از رشته و گرايش هاي تحصيلي مجاز به ثبت نام در رشته زمين شناسي مي توانند به بخش 17 دفترچه راهنما و قسمت “رشته هاي امتحاني” سامانه ثبت نام مراجعه نمايند.

شرايط اختصاصي داوطلبان آزمون فارغ التحصيلان برتر دانشگاهها به صورت ذيل تغيير يافت كه در اين خصوص داوطلبان مي بايست به بخش 4 دفترچه راهنماي مربوطه مراجعه نمايند.

تغيير در رتبه كنكور سراسري مقطع كارشناسي دانشگاههاي دولتي از 4000 به 6000 و مقطع كارشناسي ارشد از 200 به 250

تقليل 1 نمره در شرط حداقل معدل در مقاطع كارشناسي و كارشناسي ارشد

با توجه به محدوديت ها و شرايط كاري در برخي مناطق عملياتي شركتهاي تابعه وزارت نفت شامل سكوهاي ميدان گازي پارس جنوبي،منطقه عمومي خارك، منطقه عمومي ديلم، منطقه عمومي سيري، منطقه عمومي لاوان، اشتغال بانوان در اين مناطق امكان پذير نمي باشد لذا از آن دسته از بانواني كه اين مناطق را به عنوان اولويت محل خدمت خود انتخاب نموده اند درخواست مي گردد تا پايان مهلت ثبت نام نسبت به ويرايش اطلاعات خود و انتخاب محل هاي خدمتي جديد (در صورت وجود) اقدام نمايند. شايان ذكر است در صورت عدم اصلاح محل هاي خدمتي فوق، اين انتخابها از فهرست اولويتهاي انتخاب شده داوطلب حذف خواهد شد.

با توجه به ماهيت و ويژگيهاي خاص وظايف مرتبط با رشته مهندسي دريا امكان ثبت نام بانوان در آزمون رشته امتحاني “مهندسي دريا” وجود ندارد.

فارغ التحصيلان رشته “مهندسی نفت – گرایش اکتشاف” (كدهاي 2160 و 3279) مي توانند در رشته امتحاني “زمین شناسی” نيز در آزمون فارغ التحصیلان برتر شركت نمايند.

فارغ التحصيلان رشته “مهندسي مديريت پروژه” (كدهاي 3242 و 2133) مي توانند در رشته امتحاني “مهندسي صنايع” نيز در آزمون ها شركت نمايند.

خبر مورخ 30 آبان 1396

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت

1- به اطلاع داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی شرکت های تابعه وزارت نفت می رساند با توجه به وقوع زلزله غرب کشور و به منظور مساعدت به داوطلبان مناطق مذکور، ثبت نام آزمون استخدامی تا ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ 8/۹/۹۶ تمدید گردید. بدیهی است مدت یاد شده به هیچ عنوان تمدید نمی گردد.

2- فارغ التحصيلان رشته “مهندسي مديريت پروژه” (كدهاي 3242 و 2133) مي توانند در رشته امتحاني “مهندسي صنايع” نيز در آزمون ها شركت نمايند.

خبر مورخ 24 آبان 1396

«شرکت های تابعه وزارت نفت به منظور تأمین نیروی انسانی متعهد و شایسته برای خدمت در بخش های مختلف صنعت نفت از محل مجوز استخدامی شماره ۱۱۶۹۲۵۱ مورخ ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ و نامه شماره ۱۲۳۴۵/۱۱۰/دم مورخ ۱۵ مهرماه ۱۳۹۶ سازمان اداری و استخدامی کشور، افراد دارای شرایط ذیل را به تعداد ۲۳۰۰ نفر، از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه، طب صنعتی و گزینش استخدام می نمایند؛

الف) ۱۰۵۰ نفر با حداقل ۴ سال سابقه کار مرتبط – کلیه بانوان و آقایان فارغ التحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های تحصیلی و محل های خدمت تعیین شده دارای سابقه کار متوالی و مرتبط حداقل ۴ سال تا تاریخ ۱۴ دی ماه ۱۳۹۶ (تاریخ شروع به‌کار ۱۴ دی ماه ۱۳۹۲ و قبل از آن) در مشاغل مورد نظر در صنایع نفت و دیگر صنایع مشابه با پرداخت حق بیمه مستمر و کامل که حائز شرایط مندرج در دفترچه راهنمای آزمون ذیربط باشند.

ب) ۱۲۵۰ نفر فارغ التحصیلان برتر دانشگاه ها – کلیه بانوان و آقایان فارغ‌التحصیل برتر دانشگاهی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های تحصیلی و محل های خدمت تعیین شده که حائز شرایط مندرج در دفترچه راهنمای آزمون ذیربط باشند.

تاريخ های مهم

 

تذکرات بسیار مهم

ثبت نام در اين آزمون صرفاً از طريق پايگاه اينترنتي http://azmoon.nioc.ir امكان پذير مي باشد وكليه اطلاع رساني هاي مربوط به فرآيند نيز فقط از طريق آن انجام خواهد شد؛ لذا داوطلبان موظفند با مراجعه مستمر به همين پايگاه در جريان آخرين اخبار مربوطه قرار گيرند.

داوطلبان استخدام پس از مطالعه كامل دفترچه راهنماي آزمون مربوطه و حصول اطمينان از احراز شرايط نسبت به پرداخت هزينه ثبت نام و تهيه كارت اعتباري اقدام نمايند. 

مسئوليت ناشي از عدم رعايت دقيق ضوابط و شرايط اعلام شده در دفترچه های راهنما و حسب شرايط، ساير قوانين و مقررات مربوطه بر عهده داوطلب خواهد بود و كليه داوطلبان مكلفند پس از حصول اطمينان از احراز شرايط مورد نياز، با آگاهي كامل نسبت به ثبت نام خود صرفاً در يكي از آزمون هاي تعيين شده اقدام نمايند. چنانچه در هريك از مراحل – حتي پس از شروع بكار- مشخص گردد داوطلبي اطلاعات خلاف واقع اعلام نموده و يا عليرغم اعلام اطلاعات واقعي، واجد شرايط بكارگيري در شركت هاي تابعه وزارت نفت نبوده است؛ موضوع استخدام وي منتفي و در صورت صدور حكم استخدامي، حكم مذكور لغو و بلا اثر مي گردد.

ملاك تعيين حوزه آزمون داوطلبان، محل سكونت اعلام شده توسط آنها در سايت ثبت نام آزمون بوده كه متعاقباً در اطلاعيه توزيع كارت محل دقيق آن به كليه داوطلبان اعلام مي گردد. شايان ذكر است تغيير محل آزمون به هيچ عنوان امكان پذير نخواهد بود.

حوزه برگزاري آزمون كتبي هيچ ارتباطي با محل خدمت انتخابي داوطلبان نخواهد داشت.

دریافت دفترچه راهنما

داوطلب گرامی، فایل مربوط به دفترچه راهنمای آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران را در قالب PDF از لینک های زیر دریافت نمایید.

آزمون فارغ التحصیلان دارای حداقل چهار سال سابقه کار متوالی و مرتبط

آزمون فارغ التحصیلان برتر دانشگاهها

تذکر مهم: اکیدا توصیه می گردد قبل ازثبت نام نسبت به مطالعه دقیق و کامل راهنما و همچنین تکمیل فرم پیش نویس ثبت نام اقدام نمایید.

لینک ثبت نام در آزمون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام