آزمون های استخدامی

استخدام سازمان تامین اجتماعی در استان های سمنان و لرستان

مدیر کل امور اداری سازمان تامین اجتماعی از استخدام پیمانی نیروی انسانی مورد نیاز در استان های سمنان و لرستان در سال جاری خبر داد.

شناسنامه قانون | ad2738

سید حسین حسینی آذرنوشان  با اعلام این خبر گفت: سازمان تامین اجتماعی به منظور راه اندازی درمانگاه ایوانکی و تکمیل کادر درمانگاه الیگودرز، نیروی انسانی مورد نیاز خود را به دلیل نگهداشت و وضعیت جغرافیایی با رعایت اصل بومی گرایی از بین متقاضیان با اولویت بومی شهرستان و در صورت عدم تکمیل ظرفیت از متقاضیان بومی استان از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش به صورت استخدام پیمانی جذب می کند.

وی با بیان اینکه متقاضیان آزمون استخدام منطقه ای سازمان تامین اجتماعی از روز سه شنبه ٢٦ /١١/ ٩٥ تا پایان وقت اداری روز شنبه ٣٠ /١١/ ٩٥ فرصت ثبت نام دارند، اظهار داشت: داوطلبان استخدام در درمانگاههای ایوانکی و الیگودرز باید فرم ثبت نام آزمون را از سایت سازمان تامین اجتماعی به نشانی مذکور دریافت و پس از تکمیل آن به همراه سایر مدارک قید شده به شکل حضوری به مدیریت های درمان استان های سمنان و لرستان تحویل دهند.

جزوه آشنایی اجمالی با سازمان تامین اجتماعی که یکی از مواد آزمون استخدامی منطقه ای استان های مذکور است، در فایل های زیر قابل دانلود است.

گفتنی است، آزمون کتبی استخدام منطقه ای سازمان تامین اجتماعی در روز جمعه مورخ ٦ /١٢/ ٩٥ به صورت همزمان در مرکز استان های سمنان و لرستان برگزار می شود.

متقاضیان محترم به منظور مشاهده متن آگهی استخدامی، عناوین شغلی و مدارک تحصیلی، جزوه آشنایی اجمالی با تامین اجتماعی و فرم ثبت نام گزینه  های ذیل را جهت دریافت کلیک نمائید.

  • دریافت ” آگهی استخدامی (دفترچه راهنمای آزمون)”
  • دریافت “عناوین شغلی”
  • دریافت “فرم ثبت نام”
  • دریافت “جزوه شناخت تامین اجتماعی”

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام